Termeni Si Conditii - Magazin
-
Notă introductivă
Prezenta secțiune definește termenii și condițiile ce trebuiesc respectate de potențialii clienții și vizitatori în cazul în care doresc utilizare site-ului www.playathome.ro (Site-ul).
Utilizarea Site-ului implică acceptarea necondiționata a termenilor și condițiilor mai jos aratate. Site-ul este administrat in exclusivitate de către CINEGARDEN EVENTS SRL. Vizitarea în continuare a Site-ului presupune ca sunteți de acord cu termenii și condițiile. CINEGARDEN EVENTS SRL își rezerva dreptul de a schimba, de a corecta, de a modifica, de a adăuga și/sau retrage în parte sau în întregime termenii, condițiile, sau prețurile produselor. Utilizatorul confirma că a citit și acceptat aceste condiții și termeni în totalitate.
Întregul conținut al acestui site (imagini, texte, grafica, simboluri, marci comerciale, logo-uri, elemente de grafica web, scripturi, programe si baze de date) este proprietatea exclusiva a CINEGARDEN EVENTS SRL și este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor. Folosirea oricaror elemente enumerate mai sus fără obținerea unui acord prealabil de la deținătorii de drept se pedepseste conform legilor in vigoare.
Titularul paginii web www.playathome.ro, este CINEGARDEN EVENTS SRL cu sediul în București, Sectorul 5, Str. Sg. Maj. Vasile Topliceanu, nr. 8, camera 3, Bloc P37, Ap. 44, având CUI 42930114. titular la care se va face referire sub denumirea de "Playathome" sau "Noi", în cadrul prezentei secțiuni.
Definiții:
Vânzător- CINEGARDEN EVENTS SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in București, Sectorul 5, Str. Sg. Maj. Vasile Topliceanu, nr. 8, camera 3, Bloc P37, Ap. 44, având CUI 42930114, email: playathome@vrstudio.ro.
Cumpărător- Orice persoană fizică sau juridică care are vârsta peste 18 ani sau persoana juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comanda
Comandă- un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site
Site- Magazinul online găzduit la adresa www.playathome.ro
Utilizator – orice persoana fizică care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica înregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni si Condiții Generale.
Bunuri / Bunuri personalizate- orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile menționate în Comanda, care urmeaza a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vanzarea unui Bun și/sau Serviciu de către Playathome, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.
Coșul meu – secțiune care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior.
Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezenta fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.
-
Încheierea Contractului
-
În cazul plasării unei comenzi, contractul se va considera încheiat la distanță între Vânzător și Cumpărător
-
Prin utilizarea site-ului și prin plasarea unei comenzi, cumpărătorul, declară implicit că este de acord cu modul în care își desfășoară activitatea și cu modul de comunicare electronic (via email sau telefon)
-
Momentul la care contractul se va considera încheiat, este momentul în care bunurile vor fi predate spre livrare.
-
Plasarea unei Comenzi
-
Pentru a putea plasa o comandă vor fi disponibile 2 variante și anume, introducerea manuală a datelor dumneavoastră sau utilizarea contului de Facebook.
-
Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.
-
Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să il contacteze, prin orice mijloc disponibil /agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.
-
-
Toate tarifele aferente Bunurilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
-
Plata va putea fi realizată ramburs la curier sau prin ordin de plată.
-
În cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.
-
-
În cazul în care cumpărătorul solicită factură fiscală, aceasta va fi trimisă prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică.
-
Comunicarea electronică
-
Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.Comunicarea între cumpărător și vânzător va fi realizată prin intermediul mijloacelor de comunicare electronică (email, telefon).
-
Livrarea Bunurilor
-
După finalizare comenzii, aceasta va fi livrată prin intermediul serviciilor de curierat oferite deFanCurier. (Termeni și condiții FanCurier https://www.fancourier.ro/conditii-generale-privind-furnizarea-serviciilor-postale/ )
-
Vânzătorul se obligă să livreze Bunurile în sistem de curierat către Cumpărător.
-
Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
-
Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor și Serviciilor numai pe teritoriul României.
-
Garanția Bunurilor
-
Vă garantăm produsul împotriva defectelor materialelor și de fabricare, cu respectarea condițiilor de utilizare obișnuită de către consumator.
-
Vă garantăm produsul împotriva defectelor materialelor și a fabricării în condițiile de utilizare obișnuită a consumatorului de la livrare și pentru o perioadă de 24 luni de la data livrării.
-
Dacă produsul se dovedește defect în perioada de garanție de 24 luni și doriți să utilizați această garanție, vă vom cere să urmați instrucțiunile de returnare a produsului pe care vi le vom oferi și vom întreprinde una dintre următoarele acțiuni: (i) înlocuirea produsului cu un produs identic (în limita stocului disponibil) sau echivalent cu produsul pe care l-ați achiziționat; (ii) repararea produsului; sau (iii) rambursarea integrală a prețului de achiziție al produsului. Datorită progreselor tehnologice și disponibilității produsului, produsul de schimb poate diferi ușor și poate avea un preț de vânzare mai mic față de produsul original pe care l-ați achiziționat.
-
Produsele sau piesele înlocuite și reparate furnizate în temeiul garanției vor fi expediate numai la adresele din România.
-
Garanția nu se va aplica niciunui defect al Produsului care rezultă din uzură normală, accident, utilizare necorespunzătoare, neglijență de către dvs. sau orice terță parte, incendiu sau alte cauze externe, modificări sau reparații, utilizare comercială sau utilizarea Produsului într-un mod necorespunzător.
-
Procedura de retur/ înlocuire
-
În cazul în care se solicită înlocuirea unui produs în garanție, sunt aplicabile prevederile secțiunii VIII.
-
Produsele din categoria Ochelarilor VR nu vor putea fi returnate daca acestea au fost folosite datorită riscului epidemiologic rezultat în urma contactului produsului cu fața și ochii.
-
În conformitate cu privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de retur nu poate fi exercitat pentru comenzile care se referă la:
-
furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protecție a sănătății;
-
furnizarea de bunuri confecționate potrivit specificațiilor consumatorului sau evident personalizate.
-
-
Dacă v-a fost trimis un alt produs decât cel comandat, îl puteți returna. va suporta cheltuielile de transport și vă vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. În cazul în care produsul respective nu mai există în stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veți avea posibilitatea să selectați alt produs de pe site-ul nostru în limita sumei achitate către Playathome.
-
Dacă ați comandat din greșeală alt produs, puteți returna produsul pentru a fi schimbat, cu condiția ca produsul să fie sigilat și nedeteriorat în niciun fel. Taxele de transport vor fi suportate de către dumneavoastră.
-
Pentru a putea returna produsul trebuie să ne adresați un email la adresa: Mail-ul trebuie să conțină numărul comenzii și motivul returnării pentru a stabili daca plata returului va fi suportata de către noi sau de către dumneavoastră. În cel mai scurt timp dupa procesarea cererii de retur veți fi contactat pentru detalii.
-
Proprietatea intelectuală
-
Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva .
-
Clientului/Cumparatorului/Utilizatorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decat cel original intenționat de , includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al asupra Conținutului precum și participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al .
-
Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il însoțește, în cazul în care acesta există.
-
Prelucrarea datelor cu caracter personal
-
Pentru a afla mai multe, vă rugăm să consultați secțiunea Politică de Confidențialitate
-
Răspunderea
-
nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Playathome a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.
-
își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenii și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale.
-
Forța majoră
-
Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.
-
În caz de forță majoră niciuna dintre părți nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea obligațiilor
-
Forța majoră trebuie notificată într-un termen de 5 zile lucrătoare de la data apariției acesteia.
-
Jurisdicția aplicabilă
-
Contractul încheiat conform celor sus-menționate este supus legislației Române.
-
În cazul unui eventual conflict ce nu poate fi rezolvat amiabil, vor fi competente instanțele de judecată cu respectarea prevederilor legale privind competența.
Termeni Si Conditii - INCHIRIERE
I. OBIECTUL
-
Aparatura închiriata, denumită în continuare „” va fi predată clientului igienizată, conform comenzii confirmate prin email de către Cinegarden SRL (PLAY AT HOME), aceasta fiind compusă din:
• 1 x Oculus Quest 2 Ochelari VR
• 1 x 1 metru USB Type C Cablu Încărcare
• 1 x USB Type C Adaptor Încărcare Rapidă
• 2 x Joysticks/Controllers Wireless Touch
• 4 x Baterii AA pentru controllers
• 1 x Google Chromecast
• 1 x Chromecast Micro USB Cable
• 1 x Chromecast Power Supply
• 1 x Suport spaţiu ochelari (pre-instalat în ochelarii VR)
-
Kitul VR va fi livrat şi ridicat conform comenzii prealabile a clientului realizată fie prin telefon, fie în scris prin email, între orele stabilite în mesajul de răspuns.
-
Kitul VR va fi predat în stare bună de funcţionare clientului, Cinegarden SRL (PLAY AT HOME) testează toate unitățile pentru funcționare optima înainte de predare.
-
Pentru utilizarea optimă a echipamentului, clientul va beneficia de suport telefonic din partea reprezentaților CINEGARDEN (PLAY AT HOME) între orele 09:00 - 21:00 pe parcursul închirierii.
II. PREŢUL
2.1 Plata pentru echipamentul închiriat va fi realizată în avans în contul societăţii Cinegarden SRL, conform comenzii clientului pentru întreaga perioadă menţionată în comandă.
2.2 Costul primei zile de utilizare a fiecărui kit VR este de 150 lei.
2.3 Pachetele de închiriere pe parcursul mai multor zile constau în:
-
VR to GO 1 zi - 180 lei
-
VR to GO Duo -270 lei
-
VR to PARTY – 520 lei/zi
-
VR to GO - Zi Extra - 50lei/zi
-
VR to GO Duo - Zi Extra - 80 lei/zi
-
VR to PARTY - Zi Extra - 140 lei/zi
2.4 Returnarea echipamentului înainte de expirarea perioadei menţionate în cadrul comenzii nu îndreptăţeşte clientul la returnarea preţului achitat în avans.
2.5 Prin excepţie de la prevederile art.2.4, în situaţia în care kitul VR a fost închiriat pentru o perioadă mai mare de două zile, iar clientul doreşte să returneze aparatura înainte de împlinirea termenului, acestuia îi vor fi returnaţi banii achitaţi pentru zilele următoare zilei în care aparatura va fi ridicată pornind de la treptele enumerate mai sus, folosind ultima treaptă eligibilă. Cinegarden se obligă să ridice aparatura în ziua următoare notificării dorinţei clientului de returnare înainte de expirare a termenului, între orele 09-21, după cum va răspunde prin email şi anunţa clientul.
III. CONDIȚII DE LIVRARE ȘI INSTALARE
3.1 Kitul VR va fi livrat la adresa comunicată de client, la ora agreată de comun acord cu echipa Cinegarden.
3.2 În situaţia apariţiei unei situaţii neprevăzute (defecţiuni tehnice ale echipamentului ori ale mijloacelor de transport, probleme medicale ale echipe Cinegarden etc.), clientul va fi înștiințat în timp util, comunicându-i-se o noua oră de sosire prin telefon dar şi prin email.
3.3 Clientului va asigura un spațiu adecvat de instalare și desfășurare a echipamentului, pregătit pentru ora stabilită a livrării și instalării, respectiv un spaţiu de desfăşurare 2.5x2.5m fără mobilier.
3.4. Kitul VR nu necesită operaţiuni complexe de instalare, clientul beneficiind în acest sens de un set de instrucţiuni livrate prin email şi suport tehnic din partea echipei Cinegarden confrom art.1.4.
3.5 Strângerea echipamentelor se face parțial de către client după folosirea kiturilor, urmând ca apoi, la ora stabilită de comun acord între echipa Cinegarden și client, reprezentanţii acesteia să se prezinte pentru finalizarea, dacă este cazul, a operaţiunilor de dezinstalare a echipamentelor și strângerea acestora.
3.6 Ridicarea kitului VR închiriat clientului va avea loc în baza semnării unui proces verbal de ridicare.
3.7 Orice detalii privind funcţionarea necorespunzătoare sau defecţiunile echipamentelor de tip kit VR trebuie anunţată de către client prin email anterior ridicării, urmând a fi trecută în procesul verbal de ridicare. Clientul nu trebuie să încerce să repare echipamentul fără permisiunea echipei Cinegarden. În astfel de cazuri, echipa Cinegarden va face tot posibilul ca echipamentul în cauză să fie înlocuit.
3.8 Echipamentul va fi verificat vizual de echipa Cinegarden la ridicare, membrii acesteia având dreptul să ceară clientului să efectueze un test prin care să se stabilească buna funcţionare a kitului.
3.9 În orice caz, clientul va fi anunţat în maximum 24 de ore că echipamentul a fost ridicat în aceeaşi stare ca în cea în care a fost predat, după efectuarea verificărilor complete de către echipa Cinegarden.
3.10 Orice daună constatată, exceptând urmele normale de uzură și folosire, vor fi raportate și înregistrate la momentul identificării lor, în termenul maxim de 24 de ore de la ridicare, urmând a fi reparate de către echipa Cinegarden.
3.11 Costurile standard prevăzute pentru defecţiuni tehnice, care fac improprie funcţionarea kiturilor şi care necesită scoaterea acestora din uz pentru o perioadă mai mare de o zi, însosţite de costul de oportunitate pierdut percepute de Cinegarden SRL vor fi:
-
1 buc Controller Oculus Quest 2 Defect – 750 LEI
-
1 set Ochelari VR Oculus Quest 2 Defecţi – 1500LEI
-
Google Chrome Cast – 300 LEI
-
Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc
3.12 În cazul în care este necesară înlocuirea echipamentelor, costul acestora va fi suportat ulterior de către client în urma emiterii unei facturi în acest sens.
3.13 Toate costurile aferente reparării ori înlocuirii aparaturii ridicate de la client în stare improprie de funcţionare, conform art.3.7-.3.12, vor fi suportate de acesta în baza unei facturi emise de societatea Cinegarden SRL.
3.14 În cazul în care echipamentul este pierdut ori furat pe durata perioadei în care este închiriat, Cinegarden va fi despăgubită în totalitate de către client pentru echipamentul în cauză, la prețurile afişate mai jos:
-
1 buc Controller Oculus Quest 2 Defect – 750 LEI
-
1 set Ochelari VR Oculus Quest 2 Defecti – 1500 LEI
-
Google Chrome Cast – 300 LEI
-
Cabluri/Accesorii/Adaptoare – 150 lei/buc
3.15 Toate costurile sau preţurile anterior menţionate sunt purtătoare de penalităţi şi dobânzi, clientul fiind obligat la plata unor penalităţi de întârziere în cuantum de 1% din valoarea facturii emise în temeiul prevederilor anterioare, în cazul în care refuză să efectueze plata acesteia în termen de 10 zile de la emiterea ei şi comunicarea prin email.
IV. DISPOZIŢII FINALE
4.1 Cinegarden nu accepta nici un fel de responsabilitate pentru orice accident sau daună care ar putea surveni cât timp echipamentul este închiriat. Echipamentul trebuie supervizat în timpul folosirii de către un adult responsabil, peste vârsta de 18 ani (preferabil clientul).
4.2 Păstrarea, depozitarea și consumarea alimentelor sau lichidelor în apropierea echipamentului Cinegarden este interzisă.
4.3 În cazul în care Cinegarden observă că locul de desfășurare şi condiţiile nu întrunesc toate cerințele de siguranță pentru client și pentru echipament, își rezervă dreptul să refuze amplasarea sau continuarea închirierii.
4.4 Toate persoanele care se folosesc de echipamentul Cinegarden o fac pe propria răspundere. Persoana sau organizația care închiriază echipamentul va fi responsabilă pentru orice daune sau accidentări care rezultă din folosirea proprie sau improprie a echipamentelor.
4.5 Clientul se obligă să folosească echipamentele urmând instrucţiunile de siguranţă furnizate sub forma unui ghid pe email de către echipa Cinegarden.
4.6 Echipa Cinegarden nu îşi asumă responsabilitatea pentru funcţionarea improprie ori defectuoasă a conexiunii la internet a clientului care determină imposibilitatea folosirii online a aparaturii închiriate. Clientul trebuie să se asigure anterior plasării comenzii că deţine o conexiune la internet care permite folosirea kitului VR închiriat.
4.7 Clientul nu are dreptul de a subînchiria echipamentele primite din partea Cinegarden sau de a le muta din locaţia închirierii lor.
4.8. Cinegarden încurajează orice discuție înaintea rezervărilor și în legătură cu termenii și condițiile din acest document.